Przejdź do treści
Przejdź do stopki

II Turnus - Półkolonia letnia: 26-30 lipca

Treść

W Miejskim Zespole Szkół nr 1 w Gorlicach w dniach od 26 do 30 lipca odbył się drugi turnus półkolonii letniej. Zarówno pierwszy jak i drugi turnus cieszył się ogromnym powodzeniem o czym świadczyła ilość uczestników.
Oto opis poszczególnych dni naszych wspólnych wakacji…

TURNUS II

Półkolonia dzień pierwszy!

Dla większości z nas to kontynuacja super zabawy, lecz dla innych to dopiero początek przygód.

Dzisiaj wybraliśmy się do Odrzykonia, by zwiedzić mieszczący się tam Zamek Kamieniec. Pan przewodnik oprowadził nas i przedstawił interesującą historię tego miejsca. Zwiedzaliśmy ruiny i podziwialiśmy piękną okoliczną panoramę. Oglądaliśmy eksponaty w zamkowym muzeum i sali tortur, gdzie mogliśmy się zakuć w dyby. Jednak najbardziej pochłonęło nas samodzielne wykonanie glinianych mis podczas warsztatów ceramicznych.

Super dzień!

Półkolonia dzień drugi!

Czas pełen wrażeń, bo wszystko to, co dzieciaki lubią najbardziej!

Po śniadaniu wyruszyliśmy do Kina Kolory na seans filmowy pt. "Kraina smoków".

Po obiedzie natomiast czekała na nas słodka, zimna i przepyszna niespodzianka na gorlickim rynku - lody!!!

Dzień zakończyliśmy wycieczką do  nowo otwartego Parku Zdrojowego w Ciężkowicach, gdzie schładzaliśmy się w ten upalny dzień.

Było fajowo!

Półkolonia dzień trzeci!

Dzisiaj tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na super wycieczkę do Centrum Edukacji Ekologicznej w Stobiernej. Na miejscu zwiedzaliśmy Park Owadów i Pajęczaków, uczestniczyliśmy w warsztatach entomologicznych "Świat owadów wokół nas". Poznaliśmy różne rodzaje owadów występujących w przyrodzie, porównywaliśmy je, kilkoro z nas  miało okazję samodzielnie preparować chrząszcza. Pan entomolog podzielił się z nami swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, w fascynujący sposób opowiadał o życiu tych maleńkich istot.

Była to dla nas wakacyjna, lecz bardzo pouczająca lekcja przyrody!

Półkolonia dzień czwarty!

Zawitaliśmy dzisiaj do Krynicy-Zdroju, gdzie bardzo miło spędziliśmy czas. Najpierw odwiedziliśmy Muzeum Zabawek. Oprócz zwiedzania i oglądania całej masy przeróżnych zabawek z całego świata odbyliśmy lekcję muzealną. Pan miał ogromną wiedzę na temat historii powstania zabawek, opowiedział m.in. o uwielbianych przez nas klockach Lego, czy lalce Barbie.

Kolejnym punktem naszej wycieczki była wizyta w pijalni wód . Spacerowaliśmy także po krynickim deptaku, gdzie zakupiliśmy wiele pamiątek i zrobiliśmy zdjęcia.

Ten fajny dzień zakończyliśmy pysznymi lodami!

Półkolonia dzień piąty!

Na mapie naszych wspólnych przygód i wycieczek niestety nadszedł czas na ten ostatni punkt...

Postanowiliśmy, aby był to park trampolin "Fly Park" w Tarnowie. Tu  skakaniu nie było końca. Spędziliśmy czas intensywnie i na wesoło. To był dzień pełen zabawy i pozytywnego wysiłku, który powodował na naszych twarzach ogromny uśmiech.

Świetnie się bawiliśmy!

Kochani!

Nasz wspólny wakacyjny czas dobiegł końca…

Dziękujemy Wam za dni pełne emocji i radości. Mieliśmy wiele fajnych przeżyć, które  z pewnością na długo pozostaną we wspomnieniach nas wszystkich.

Życzymy Wam, aby ta druga połowa wakacji była równie cudowna, radosna i bezpieczna.

Do miłego zobaczenia we wrześniu!